Naar nog meer buurtontmoetingen
Sinds ruim anderhalf jaar worden vanuit de Plantagekerk Buurtontmoetingen georganiseerd. Tot nu toe op 17 adressen, en bij meerdere ook al met vervolgontmoetingen. De reacties zijn heel positief: goede gesprekken, openheid, volop aandacht voor elkaar door naar elkaar te luisteren, voldoende gespreksstof. Omdat dit initiatief zo aanspreekt zoekt men nog meer gastvrije huiskamers, o.a. in…
